Penjelasan Elly Suriaty Selepas Kontroversi di Mahkamah



Penjelasan Ellie Suriaty Selepas Menimbulkan Kontroversi Di Mahkamah. Khabar angin bahawa Ellie Suriaty 'dibayar' untuk menyokong bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah ditafikan pelakon Ellie Suriaty Omar yang telah dipertanggungjawabkan pecah amanah dan penyalahgunaan kuasa.

Sokongan suara beliau untuk Najib di kompleks mahkamah pada Rabu lepas, adalah keputusan peribadi "dalam perpaduan dengan bekas perdana menteri" kata beliau. "Kita semua yang menunjukkan di luar bangunan mahkamah menyokong Najib secara spontan, kita tidak dibayar," kata Ellie, beliau juga berkata bahawa Najib telah dilayan dengan tidak adil walaupun sumbangan beliau untuk membina negara.

Sekumpulan kecil penyokong Najib disertai beliau, yang menjerit "Hidup Melayu" semasa sidang akhbar oleh Peguam Negara Tommy Thomas di kompleks mahkamah. Mereka diberi amaran oleh pihak polis untuk tidak menyebabkan provokasi. Tingkah laku Elli mendapat kritik dari beberapa orang Netizens , tetapi dia menolak ulasan negatif dan berkata ia adalah pandangan mereka. Persidangan akhbar oleh Thomas itu terpaksa harus dibatalkan apabila para penyokong enggan berhenti menggesa dia bercakap dalam Bahasa Malaysia.

sumber : dharian.com


close
==[ Close ]==