Ariff Aziz Banyak Dikecam, Kahwini A Aida



Pelakon Ariff Aziz, sebagai bakal suami A. Aida, mendapatkan lemparkan pelbagai kecaman dari netizen sehingga berakibat meluahkan rasa kesal apabila selepas berkongsi hasratnya untuk menikahi A. Aida yang berprofesi sebagai penerbit yang telah terkenal itu.

Dengan disambut doa-doa yang baik, Sepatutnyalah niatnya untuk mendirikan rumah tangga. tetapi dengan sebaliknya pula, jarak usia mereka sebagai isu  telah menjadikan ramai oleh netizen melemparkan kata-kata negative. Kata Arif

"kenapa kena hina  apabila saya nak berkahwin dengan Aida? Padahal dalam sejarah Islam sendiri yaitu pada saat zaman Nabi kita dalam perkahwinan yang membabitkan pasangan dengan berbeza usia ini telah berlaku.

Katanya, "sila jaga tepi kain sendiri, Pesan saya kepada netizen. jauh di sudut hatinya dia sedih dengan perkara ini. Walaupun secara luaran Aida nampak 'happy go lucky'"

A. Aida dengan usia  48, bagaimanapun tidak menganggap kecaman tersebut mengganggu persiapan majlis pernikahannya  dengan Ariff atau dengan sebutan Wan Izma Ariff Abd Aziz, dengan usia 29 tahun. yang nantinya bakal berlangsung pada Sabtu ini.

Terdahulu sebelum itu pun, dalam suasana yang begitu romantik di sebuah restoran, pelakon pada rama Isteri Untuk Diiktiraf ini telah melamar A. Aida yang telah dikenalinya lebih empat tahun silam dengan menyerahkan cincin yang bertatah berlian.

sumber : sinarharian.com
close
==[ Close ]==