'Kebenaran Akhirnya Muncul', Terjawab! Siapa pemilik Grab sebenar



GrabTaxi Holdings Pte. Ltd. ( atau yang berjenama semata - mata Grab ) merupakan sebuah syarikat teknologi saat ini yang berpangkalan diSingapura yang juga telah menawarkan satu - satunya perkhidmatan pengangkutan , pengangkutan & logistik melalui aplikasi diSingapura & di Negara - negara Asia Tenggara Malaysia , Indonesia , Filipina , Vietnam , Thailand , Myanmar , serta juga  Kemboja .

meskipun dari asalnya bersaing dengan Uber , pengambilan dari Grab tuk operasi Asia Tenggara Uber yang pada Mac tahun 2018 saat ini telah menjadikannya satu - satunya perkhidmatan dengan  perkongsian rider dirantau ini .

Grab nantinya akan dapat membuka pusat pembangunan serta juga pejabat utama baru diSeattle tuk berkhidmat yang sebagai hab.teknologi tuk menarik bakat diAmerika Syarikat .

Aplikasi Grab dapatt untuk menyerahkan teksi kekomutator ber dekatan melalui sistem terhadap perkongsian lokasi . Setiap kali syarikat itu  memasuki pasaran yang  baru , mereka dapat untuk  membeli telefon yang pintar untuk pemandu dinegara - negara yang mereka untuk berkembang , ntuk membolehkan pemandu mereka dalam  membayar ansuran yang setiap harinya untuk telefon .

Syarikat telah membuat wang-wang dengan memotong bayaran dengan  tempahan. meskipun setengah syarikat teksi cuba untuk menghentikan pemandu pada mereka sendiri menggunakan pada aplikasinya , Grab telah  menjangkau terus kepemandu teksi dengan menandatangani mereka dilapangan terbang , pusat penjaja , beratur teksi , serta juga depot.

Syarikat itu pun juga mendidik pemandu pemandu teksi menggunakan telefon yang pintar serta juga aplikasi mudah untuk alih mereka . untuk tambahan pada Bandar - bandar besar , Grabpun juga sudah berusaha untuk menembus pasar - pasar kota - kota kecil .


Sumber : sinarharian.com 

close
==[ Close ]==