Derma RM 2.6 B? Isu Berlian Buat Najib Berang



Belum reda isu pada pelbagai pertuduhan di kenakan terhadapnya , yang terbaru ini , bekas dari Perdana Menteri , DS Najib Tun Razak di katakan gagal untuk mengawal dari perasaan ketika di temubual organisasi media antarabangsa .

Menurut dari  Al-Jazeera , Najib pun juga beberapa kali gagal untuk mengekalkan ketenangannya jika menjawab soalan pengacara , Mary Ann Jolley didalam acara 101 East, pada hari ini.

Al Jazeera juga mengaatakan bahawa , antara soalan yang di tanya pada Ahli Parlimen Pekan itu merupakan perkara berkait terhadap dirinya yang termasuk ‘ berlian merah jambu & ‘derma RM2.6 bilion’ .

Ujarnya lagi , Najib di katakan kelihatan tak begitu menyukai soalan yang berkaitan ‘ berlian merah jambu ’ yang di ajukan padanya.

Bahkan, Najib mengakui dengan  terbuka bahawa beliau tak menyesal karana mengusir pengacara rancangan tersebut ( Mary Ann Jolley ) dari Malaysia yang pada tahun 2015.

Baguslah kami usir anda . Anda hanya dapat menyibuk . Di negara ini kami tak ada toleransi pada (perbuatan) mereka - reka penipuan,” Ujarnya.

Untuk rekod , kerajaan BN juga pernah mengusir Jolley kerana ia membuat liputan kes pembunuhan Altantuya Sharibuu .

Beliau pun pernah  menerbitkan dokumentari yang juga cuba menjelaskan banyak persoalan tak terjawab berhubung kes pembunuhan wanita warga Mongolia.

Wawancara tersebut di jadual di siarkan esok ( 27 Oktober 2018 ) pada pukul 11.30 pagi di ikuti siaran ulangan pada hari Isnin & Selasa.

sumber : sinarharian.com
close
==[ Close ]==