Lelaki Bertopeng Rogol Pengantin Baharu



Kedapatan seorang wanita yang bukan sahaja di rompak namun juga di rogol oleh lelaki durjana yang memecah masuk rumah sewanya diTaman Kampung Kolam , Paka , pada pagi tadi .

Dalam kejadian kira - kira pada pukul 5.40 pagi tadi, wanita yang berusia 29 tahun itu di rogol lelaki bertopeng & hanya berseluar dalam keadaan saat menceroboh bilik tidurnya .

Ketua Polis Daerah Dungun , yakni Superitendan Baharudin Abdullah mengaakan bahawa, mangsa yang baharu beberapa bulan yang mendirikan rumah tangga tidur bersendirian, kerana rakan serumahnya sedang tiada .

Beliau mengatakan bahawa walaupun  kini sanggup menyerahkan apa sahaja kecuali tak mengapa - apakan dirinya , lelaki yang  bertopeng tersebut tetaplah bertindak dengan kejam  yang mengacu gunting dileher mangsa , lantas merogolnya .

"Mangsa baharu kahwin selama 5 bulan & tinggal menyewa bersama rakan kerana suaminya bekerja diKuala Lumpur .

"Sewaktu kejadian mngsa terjaga & melihat pintu bilik terbuka dan bangun untuk menutupnya tapi di tolak oleh lelaki tak dikenali.

"Suspek juga mengatakan pada mangsa ingin melakukan hubungan seks namun mangsa enggan & mengatakan sudah berkahwin.

"Suspek juga meletak gunting dileher mangsa serta terus merogolnya .  Mangsa bergelut dngn suspek menyebabkannya cedera dipeha kiri akibat terkna gunting , " ungkapnya.

Baharudin juga mengatakan bahawa  sebelum melarikan diri suspek turut juga merampas wang tunai sebanyak RM200 & sebuah telefon bimbit serta mengungut akan membunuh mangsa sekiranya membuat laporan polis .

" Selepas suspek melarikan diri , mangsa keluar menaiki motosikal tuk meminta bantuan .
" Mangsa kemudian nya di bawa oleh seorang pengawal keselamatan diPaka untuk membuat laporan dibalai polis berhampiran .s

"Gerakan memburu suspek saaat iini sedang di jalankan & mangsa dihantar keHospital Dungun tuk pemeriksaan kesihatan," imbuhnya

sumber : sinarharian.com
close
==[ Close ]==