'Pujian' Kerajaan Hebat Dari Najib



Bekas dari Perdana Menteri yakni yang bernama DS Najib Tun Razak telah memberikan pujian karana kerajaan hari ini hebat dan istimewa .

Dengan nada yang menyindir , yang katanya , PH sarat denganlah bakat dari penjenamaan semula & beliau juga faham bahawa kerajaan yang baharu itu mahu untuk menghapuskan peninggalan - peinnggalan  BN & DS Najib Razak .

" Walaupun hanya dari segi nama & mereka nak ambil kredit . Tak apalah , nak tukar nama , tukarlah .

" Yang penting untuk  saya , rakyat masih dapat untuk  manfaat & nikmat dari kemudahan yang telah di berikan melalui pada semua program & inisiatif yang telah kita bangunkan dulu , " katanya.

Ahli Parlimen Pekan yang itu dil lihat menyindir tindakan Menteri Pembangunan Luar Bandar , Datuk Seri Rina Harun yang telah mengumumkan mengenai penjenamaan semula terhadap pusat transformasi luar bandar ( RTC ) serta mini pusat transformasi luar bandar (Mini RTC) yang sebagai pusat komuniti desa (PKD), kemarin.

Rina mengatakan bahawa , penjenamaan yang semulaya itu selaras terhadap keputusan kerajaan agar inisiatif Strategi Lautan Biru Kebangsaan (NBOS) telah ditamatkan & program berkaitan di serahkan pada kementerian yang sebagai  peneraju bagi menentukan hala tuju baharu pada program.

sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==