Doa Najib untuk Rosmah



Bekas dari Perdana Menteri , yakni Datuk Seri Najib Tun Razak kini memuat naik status yang terkini difacebook selepas kedapatan berita penahanan dari isterinya , yakni Datin Seri Rosmah Mansor , pada hari ini .

Sekadar hanya 2 ayat namun sarat dengan mesej dirinya sekeluarga .

ALLAH Maha Mendengar , walau sehalus mana bisikan didalam hati yg ikhlas .Jadi jangan pernah berhenti tuk berdoa & bergantung harap kepada-Nya , ”tulisnya .

Rosmah telah di tahan di Ibu Pejabat SPRM , Putrajaya pada pukul 3.20 petang pada hari ini selepas 5 jam memberi keterangan.

Rosmah nantinya bakal di hadapkan ke Mahkamah Sesyen,  Kuala Lumpur esok tuk beberapa pertuduhan dibawah Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram , Pencegahan 
Pembiayaan Keganasan & Hasil Daripada Aktiviti Haram ( AMLATFPUAA ) tahun 2001.

Pada tanggal 4 Julai yang  lalu , Najib telah  di dakwa atas 3 pertuduhan pecah amanah & salah guna kuasa yang membabitkan dana berjumlah hingga RM42 juta milik SRC International Sdn Bhd serta pada 8 Ogos yang lalu , beliau juga mengaku tak bersalah terhadap 3 tuduhan pengubahan wang haram yang membabitkan wang sama & di bebaskan dengan ikat jamin RM1 juta serta kes itupun  di tetapkan untuk sebutan semula , esok .

sumber : sinarharian.com
close
==[ Close ]==