Rakyat Hidup Susah Kerana Ni




Ada dari netizen mengatakan bahawa : " Yang hidup susah engkau Najib sebab banyak nak jawab & dakwa tak tidor malam kau . rakyat tak sudah tidur siap dengkur lagi najib oiii . " Andapun boleh untuk  scroll kebawah tonton video terus , untuk mengetahui informasi yang lebih lanjut serta juga  lengkap .

Yang baru - baru ini bekas dari perdana menteri yakni DS Najib Razak yang telah memberi 1 kenyataan yang bahkan mengejutkan orang ramai . Menurut dari beliau , rakyat yang sekarang ini hidup susah di sebabkan dari kerajaan sekarang yakni pakatan harapan yang memiliki dendam padanya . Namun , kenyataan pun ini telah memberi banyak pelbagai reaksi dikalangan netizen . Ada juga dari netizen yang tak setuju dengan sebuah kenyataan yang telah di keluarkan oleh Najib itu.

Menurut posting dari Facebook DS Najib , beliau tak sangka dendam kerajaan yang  terhadap dirinya yang akan membawa kesusahan pada saudara - saudari serta orang-orang disekeliling beliau . Kenyataan yang telah di berikan oleh beliau di percayai pula berkaitan terhadap projek MRT2 yang telah di batalkan yang bahkan  menyebabkan hampir hingga 20000 pekerja & 600 lagi yang syarikat tempatan hilang punca pada pendapatan mereka . Pembatalan dari projek tersebut memanglah memberi pukulan yang amat hebat kepada golongan tersebut sebablah mereka sudah hilang pekerjaan serta juga tak ada punca pada pendapatan lagi .


sumber : dharian.com
close
==[ Close ]==