Lepas Emosi, Najib Akui Ini



DS Najib Razak memohon maaf, kerana telah gagal untuk mengawal emosinya semasa di wawancara Al-Jazeera , pada pagi tadi.

Bekas dari perdana menteri itu juga mengakatakan bahawa beliau kini sedang memikirkan keadaan isterinya , DS Rosmah Mansor serta juga 2 anaknya, yakni adalah Norashman dan Riza Aziz yang di soal siasat polis pada waktu yang sama .

Menurut darinya, meskipun wawancara tersebut telah melangkaui jadual serta skop dipersetujui namun Najib pun juga menegaskan bahawanya  beliau juga gembira menjawa soalan - soalan tambahan yang telah diajukan.

" Topik yg saya telah nafikan penglibatan saya berulang kali sepanjang dekad lalu , satu pembunuhan yang telah melalui banyak pendengaran dari  mahkamah .

Dua minggu yang  lalu, saya juga telah minta pembantu saya untuk membuat laporan kepada polis agar dapat menyiasatnya semula untuk membersihkan nama saya .

" Saya harap Al-Jazeera mengambil kira perkara ini & tak lagi melibatkan nama saya terhadap kehilangan tragik seorang ibu muda.

Tak benar sama sekali saya terlibat walaupun dengan segala propaganda bermotifkan politik yang juga mengaitkan saya ,” Ujarnya.

Tambah dari Najib , kebimbangan yang memikirkan nasib keluarganya di tambah pula dengan soalan yang berkaitan topik berkenaan menyebabkan beliau gagal untuk mengawal perasaan yang seketika .

Walau begitupun , Najib juga mengatakan bahawa  beliau tetap yakin dirinya telah Berjaya untuk  menyatakan pandangan & menyifatkannya sebagai 1 sesi wawancara yang baik .

Malahan , beliau pun mengatakan kesediannya untuk di wawancara sekali lagi apabila Al-Jazeera berminat menemui beliau lagi .

Saya tak akan ragu - ragu untuk bersetuju apabila mereka ingin mewawancara saya lagi , " ujarnya

sumber : sinarharian.com
close
==[ Close ]==