'Banyak Menteri Tegur Mahathir'



Pengarah dari Komunikasi Amanah, yakni adalah  Khalid Abdul Samad kini telah menafikan mengenai dakwaan,  bahawa pemimpin pada  parti tersebut Amanah, yang menganggotai kabinet tak berani untuk  menyanggah persoalan cadangan projek pada kereta nasional ke-3 oleh Perdana Menteri , yakni adalah Dr Mahathir Mohamad .
Kata dari Khalid , pemimpin Pakatan Harapan atau yang sering disebut PH,  yang berada pada kabinet bukan sahaja menurut segala cadangan pada perdana menteri .
Namun sebaliknya, kata dari  beliau sesuatu cadangan yang telah di bincangkan dengan mendalam yang sebelum dari keputusan muktamad telah di ambil .
Pimpinan kita, banyak isu-isu kita tegur . Dr Mahathir didalam mesyuarat kabinet dia mengatakan , dulu - dulu ( pada masa zaman ) BN senang sahaja , aku cakap semuanya ikut .
Sekarang di PH , kami berbahas bahas didalam mesyuarat kabinet sampai 3 hingga 4 jam untuk cuba cuba capai kata yang sepakat , Ujarnya.
Yang semalam,  wakil dari  Pemuda Amanah yakni merupakan  Nik Abdul Razak Nik Md Ridzuan telah menegur dari pemimpin parti tersebut kerana tak berani untuk bersuara didalam kerajaan kerana ia takut untuk hilang jawatan .
Antara isu-isu  yang di bangkitkan yakni adalah  mengenai cadangan projek dari kereta nasional ke-3 yang telah di kemukakan oleh  perdana menteri.
sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==