Ini Respon Tun M Tentang "Perkhawinan Agong"



Tun Dr Mahathir Mohamad pada hari ini mengatakan bahawa beliau tak dapat  untuk mengulas persoalan khabar angin bahawanya Yang Di pertuan Agong Sultan Muhammad V pada baru - baru ini berkahwin . 

Perdana Menteri mengatakan bahawa beliau belum dapat menerima sebarang dalam pengesahan yang rasmi mengenai acara tersebut yang menjadi berita utama diseluruh dunia . " Saya tak mempunyai nama / pengesahan secara rasmi , saya tak boleh untuk mengatakan apa – apa , " Ujar Dr Mahathir pada pemberita diParlimen . 

Istana Negara tak mengeluarkan apapun kenyataan yang mengenai perkara itu .

Khabar angin pula bahawa raja yang berusia 49 th, dari Kelantan pun telah berkahwin dengan bekas ratu kecantikan dari Rusia yang baharu berumur 25 tahun tersebutlah mula beredar dilaman sesawang gosip pada tempatan awal minggu ini , yang menampilkan mengenai gambar pasangan itu didalam hiasan perkahwinan mereka serta juga sejak itu telah di jemput oleh tabloid di-UK , seperti The Sun and Daily Mail. 

Menurut dari khabar angina pula , nama dari seorang wanita Rusia itu yakni Oksana Gorbatenko atapun sering diucap Oksana Voevodina , tapi ia telah di duga sejak di ambil pada nama Muslim Rihanna, setelah dari memeluk agama Islam pada awal tahun ini .


sumber : dharian.com
close
==[ Close ]==