5 Rahsia Anak Najib Ini Terbongkar




Mohammad Najib bin Tun Abdul Razak lahir pada 23 Julai 1953, beliau merupakan bekas Perdana Menteri Malaysia ke-6 yang mana beliau menjawat jawatan dari 3 April 2009 hingga 9 Mei 2018 dan beliau ialah ahli politik Malaysia. Beliau juga pernah berkhidmat sebagai bekas Menteri Kewangan dan merupakan Ahli Parlimen Pekan, Pahang. Beliau merupakan anak lelaki sulung kepada bekas perdana menteri Malaysia yang kedua, Tun Abdul Razak Dato' Hussein. Najib juga merupakan Presiden UMNO yang ke-7. Menggantikan tun Abdullah Badwi. 

ini ialah kisah 5 orang anak kandung Najib Razak dari isteri pertama dan kedua. 

1) Mohd Nizar Najib
Merupakan anak Najib bersama isteri pertama iaitu Puteri Zainab. Anak sulung Najib ini merupakan seorang akauntan bertauliah. Ia memegang jawatan ketua pemuda umno pecan dan merupakan pewaris bapanya dalam bidang politik.

 
2) Puteri Norlisa Najib
Ialah orang peguam dan mempunyai syarikat guamannya sendiri. Dia merupakan penghidap cancer tahap 4. Mewarisi kejelitaan ibunya

3) Mohd Nasifuddin Najib
Merupakan anak bongsu dari Najib bersama isteri pertamanya, beliau viral bersama pelakon taiwan. Beliau pernah memegang banyak jawatan besar dlm syarikat dalam dan luar negara. 

4) Nooryana Najwa Najib
Ia ialah anak sulung bersama Rosmah Mansur, dia yang berkontroversi berkahwin dengan jejaka khazastan

5) Norashman Najib
Tidak banyak maklumat berkenaan anak najib ini. Tetapi beliau sering menunjukkan kemewahan di instagram dan sukakan muzik remix.



sumber : dharian .com
close
==[ Close ]==