Mula Terbongkar! Ini Punca Ellie Suriati Berjuang Untuk DS Najib



Sejak saat itu, pada pilihan raya yang ke empat belas, banyak pihak telah berjuang untuk DS Najib Razak, DS Najib Razak bahkan kalah untuk teruskan menjadi perdana menteri di negara Malaysia.

Artis yang bernama Ellie Suriati, ialah antaranya artis yang ikut berjuang untuk DS Najib pula. Pendedahan Ellie Suriati di social media miliknya ini adalah lebih besar dari artis – artis yang lainnya, hal ini berawal Sejak beliau mula berjuang untuk DS Najib. 

Ellie Suriati bahkan juga pernah pula mengatakan bahawa yang sebelumnya beliau telah membuat penyelidikan alasan/punca dari BN kalah dalam pilihan raya ke empat belas, dan apa yang pernah / telah ditemui beliau ialah perang fitnah yang bahkan menjatuhkan DS Najib sebagai perdana menteri bersama Barisan Nasional ( BN ) sebagai kerajaan.

Bahkan Ellie Suriati juga berjuang pula bersungguh-sungguh untuk memperjuangkan  DS Najib di luar mahkamah bersama sekumpulan orang-orang selepas DS Najib pergi ke mahkamah. 

Mengapa Ellie Suriati berjuang dengan begitu semangat sekali sedangkan artis lain tidak buat perkara cam ni? Apa pendapat korang? Dan itu yang menyebabkan kebanyakan netizen memiliki rasa yang pelik.


sumber :dharian.com
close
==[ Close ]==