Gemparkan Malaysia! Ini Bukti Pakatan Harapan Tidak Kekal Lama Jadi Kerajaan



Kejatuhan dari Pakatan Harapan sebelum mandat lima tahun akan berakhir, hal ini telah diramalkan Annuar Musa. Dalam penggal masa kini Annuar Musa telah diramalkan. 

Barisan Nasional (BN), mengatakan parti pemerintah lama telah dibuangkan di dalam pilihan raya dan kini telah menjadi trend bahkan viral yang sudah bukan rahasia lagi di negara-negara di manapun. Ahli Parlimen Ketereh bahkan memetik contoh Parti Janata yang berada di India, selepas kemenangan bersejarahnya terhadap Parti Kongres di tahun 1977 yang pernah jatuh 3 tahun.

Annuar mengatakan pada saat membahaskan alamat diraja di Dewan Rakyat, "Adakah kerajaan PH mengalami nasib yang sama? Kami tidak tahu berapa lama ia boleh bertahan, tetapi saya meramalkan bahawa mereka tidak akan dapat menyelesaikannya dan kita akan melihat perubahan dalam kerajaan". 

Beliau berkata  bahawa kerajaan PH kini tidak menepati janji-janjinya lalu, sambil menambah bahawa rakyat Malaysia juga memerhatikan bagaimana gabungan itu yang meragukan.

Bahawa kerajaan semasa tidak menghormati mengenai kedaulatan undang-undang, dengan menyatakan bahawa ia merupakan keputusan Majlis Konsul Emas (CEP), majlis penasihat tertinggi Putrajaya yang diketuai bekas oleh menteri kewangan  yakni Daim Zainuddin kata beliau.


sumber : dharian.com

close
==[ Close ]==