Rompak RM18 Billion Duit GST. Tengok Jawaban Najib ni



Datuk Seri Najib Tun Razak yang sebagai Bekas dari Perdana Menteri Malaysia, akhirnya saat ini telah menjawab dari tiga persoalan yang telah di kirimkan dari Menteri Kewangan Malaysia yakni adalah Lim Guan Eng atau yang disingkat LGE,  semenjak daripada 3 minggu yang lalu . 

Najib dalam satu kenyataan pada akaun Facebook miliknya pada saat  pagi ini telah mengatakan semuanya mengenai jawapannya yakni " tiada " bagi untuk menjawab dari 3 soalan tersebut .

Tepatnya pada hari selasa yang telah lalu itu , Lim Guan Eng ( LGE ) telah mengulangi 3 persoalan terhadap Najib didalam kenyataannya  pihak media yang dulunya pernah di tanyakan pada minggu yang lalu . 

Dalam pada waktu itu , menurut dari Datuk Seri Najib Tun Razak, Lim Guan Eng (LGE) telah bertindak dengan semakin bijak jika Lim  Guan Eng tidak membuat laporan polis bersendiri yang berhubung pula mengenai dakwaan dari BN yang telah merompak terhadap wang dari pada cukai GST . 

Sebelum ini , persidangan yang di Dewan Rakyat telah menjadi amat kecoh apabila Lim Guan Eng ( LGE )  telah mendakwa bahawanya BN dulu telah merompak wang yang jumlahnya fantastis, yakni  berjumlah sebanyak RM 18 billion dari pada tabung bayaran balik dari pada cukai input GST . 

sumber : dharian.com


close
==[ Close ]==