BN Angkat Wang, PH Bayar Balik. Kenapa PAS nak Kerjasama Dengan UMNO?

BN angkat lu punya wang, PH nak bayar balik, kenapa PAS nak kerjasama dengan UMNO ? - Lim Guan Eng. 

Ada Netizen yann mengatakan bahawa : " Kenapa tumpat dok merengek macam kanak – kanak . . . . sampah betul penyokong pas boleh pi pilih ahli parlimen kebudak - budakan macam ini . .  " .

Memanglah amat hebat lar Lim Guan Eng atau yang disingkat sebagai LGE berbahas didalam Dewan Rakyat . Ada tokoh yang seperti ini dapatlah selamatkan oleh Malaysia . 

Pembahasan merupakan aktiviti yang dapat membawa seni untuk membaca , berfikir serta bercakap bersama-sama disatu tempat . 

Apabila para ulama pada zaman pertengahan telah menubuhkan kurikulum universiti yang pertama didunia , mereka menganggap bahawa 3 seni liberal amatlah penting untuk kepimpinan dan juga promosi idea - idea yang terbaik :  tata bahasa,  logik , serta retorik (dalam artian membaca , berfikir , berbicara ) . 

Jika mereka telah berusaha untuk menguji kedalaman dengan yang kemahiran - kemahiran ini telah tenggelam , fakulti pada zaman pertengahan menuntut pelajar yakni mengambil bahagian dalam ujian ataupun kertas , namun didalam perselisihan dengan kata lain , membahas .

Meskipun banyak yang telah berubah didunia sejak abad yang ke 19 , para ilmuwan telah meletakkan unsur – unsur dari asas sejak sarjana baccalaureus artium .

Keupayaannya untuk membayangkan , mengartikulasikan , serta juga menilai hujah tetaplah bukan sahaja nyawa dari demokrasi serta masyarakat , namun penting pada perkembangan dari individu yang telah terlibat serta beretika yang hidup didalam masyarakat yang demokratik teknologi dan kontemporari.
close
==[ Close ]==