Rakyat Sudah Terlalu Jijik Dengan Najib Rosmah?



Salah satu Netizen berkata bahawa : "Terbaik... minyak , kos sara hidup antara  punca rakyat  tolak  kerajaan BN - UMNO..." .

Selama ini banyak kesan dan tidak puas hati di kalangan rakyat dan juga banyak pihak yang telah ditimbulkan dalam pentadbiran pada negara oleh bekas dari kerajaan iaitu adalah barisan nasional yang dalam masa kepemimpinan DS Najib.


Kebanyakan orang rasa tidak patut serta juga marah dan tidak faham hingga saat ini kenapa bekas kerajaan mau untuk mengambil sebuah tindakan yang sepatutnya tidak patut serta akan menjejaskan negara, dan ini merupakan tindakan - tindakan yang telah diambil oleh bekas kerajaan.

Mengenai tindakan-tindakan bekas kerajaan (mereka merupakan kerajaan pada masa tu sebelum pilihan raya ke-14) yang amat tidak wajar, Pelbagai pihak juga telah bersuara.

Dalam pilihan raya ke-14, semua kemarahan rakyat boleh dilihat dengan amat jelas.

Pada saat pilihan raya yang ke-14, kebanyakan rakyat tidak puas hati serta juga ingin 'tukar' kerajaan dan pula menjatuhkan kerajaan yang pada masa dipimpin oleh DS Najib hal ini berdampak pada banyak undi telah alir ke atas tangan pakatan harapan. 

Keputusan pada pilihan raya ke-14 itu telah menunjukkan bahawa kekalahan bekas kerajaan dan pula telah digantikan oleh kerajaan yang baru iaitu pakatan harapan dengan dipimpin oleh Tun Dr Mahathir.

close
==[ Close ]==