Balasan Najib Kepada Nazri Aziz Buat Kejut


Salah satu Netizen mengatakan bahawa : " Macam mana nk bangunkan negara kerajaan kau dulu banyak hutang songlap duit rakyat pa yg kau cakap ni . . "

Sekarang ini terdapat sedikit info mengenai kritikan-kritikan : Kritik merupakan latihan evaluatif ataupun sebagai pembetulan yang  dapat berlaku dimana - mana kawasan pada kehidupan manusia.

Oleh sebab itu , kritikan dapat mengambil dari banyak bentuk-bentuk  yang berlainan . Bagaimana orang yang sebenarnya mengkritik  , boleh saja  berbeza - beza banyak .

Bentuk kritikan boleh boleh saja menjadi sangat khusus dan juga teknikal ; ia sering juga memerlukan pengetahuan yang profesional untuk memahami kritikan - kritikan, hal ini dalam bidang yang khusus manusia

dan juga yang perlu diketahui bahawa ntuk mengkritik tak semestinya untuk bermaksud " mencari kesalahan " , namun perkataan itu sering pula diambil untuk bermaksud dengan ungkapan yang mudah objek terhadap prasangka-prasangka , tidak kira untuk positif ataupun negatif .

Selalunya saja kritikan dapat melibatkan ketidaksepakatan yang aktif , namun saja ia hanya bermaksud untuk  " mengambil sisi " .

Ia hanyalah  boleh untuk menjadi penerokaan dari pelbagai isu – isu . Pertempuran merupakan hal yang tidak semestinya terlibat . Kritikan selalu saja sering dipersembahkan sebagai sesuatu hal yang tidak menyenangkan , namun kadang – kadang , ini tidak mungkin juga berlaku.

Sumber : dhari
close
==[ Close ]==