Bila Nurul Izzah Masuk Campur Pada Ibunya Wan Azizah TPM



Salah satu Netizen mengatakan bahawa : "Memori paling indah dan menyentuh jiwa keluarga. Seorang anak bertemu ibu kandung di pentas Parlimen negara Malaysia."

Pada pentas Parlimen negara memanglah sangat jarang jumpa dengan keadaan yang  seperti ini di mana posisi ibu serta anak merupakan sama-sama dengan ahli politik  serta saling tanya soalan antara satu dengan sama lain. 

Keadaan inilah  memang sangat jarang berlaku serta saat ini jika memang adalah sangat istimewa di dalam sebuah parlimen. Apabila ibunya Wan Azizah buat kenyataan pada dalam sebuahh parlimen, serta dengan tiba-tiba anaknya 'masuk campur' dan tanya soalan kepada ibunya ini. 

Kejadian ini memanglah telah menjadi 1 keadaan yang istimewa di dalam parlimen. Anaknya, yang bernama Nurul Izzah pula diberikan 'hak istimewa' ini untuk bertanya soalan kepada ibunya di dalam sebuah parlimen.

Semua tindakan dari Nurul Izzah di dalam sebuah parlimen ini pula dikatakan anak 'kacao' ibu di dalam perlimen mengakibatkan suatu kejadian yang amat jarang sekali dijumpa didalam sebuah parlimen. Semua orangpun rasa saat ini merupakan suatu momeng yang paling indah serta menyentuh pada jiwa keluarga. 

 
Sumber : dharian.com
close
==[ Close ]==