Laporan Dedah Perincian Bagaimana Jho Low Bisa Lari



Ada dari netizen mengatakan :  " Dia buat cara underworld , buatlah cara underworld balik dekat dia . dia mesti ada adik ke abang, ke kakak, ke mak, bapak dia dekat Malaysia ni . pegang dorang . dia mesti balik punya . 

Pegawai - pegawai Malaysia mempercayai jika China saat ini telah menyimpan salah satu daripada buruan kewangan yang paling di kehendaki didunia ,yakni  pembiaya Jabatan Hakim A.S . mendakwa bahawa  berada dipusat kecurian $ 4.5 bilion daripada yang seharusnya digunakan untuk dana pembangunan Malaysia . 

Singapura mengesahkan bahawa musim panas ini, ia telah mengejar Jho Low yang saat ini telah berusia 36 tahun menerusi dari Notis Interpol Red selama 2 tahun yang lalu . Malaysia telah mencuba untuk menangkapnya sejak Jun .

Namun  melalui bulan Jun dan juga Julai , Encik Low sudah hidup dengan bebasnya di Negara China, seorang yang telah menyedari tentang perjalan-perjalanannya .
Pendakwa Malaysia pun menghantar kontinjen polis di bulan Jun untuk mencari-cari keberadaan beliau di Hong Kong serta Macau . Kedua  - dua pihak , pihak yang berkuasa tempatan juga memberitahu mereka semua yang baru di terbangkan , ini inromasi dari polis Malaysia . 

Terdapat beberapa pegawai dari Malaysia juga mengatakan bahawa mereka percaya bahawa dia saat kini ' ditahan ' ditanah besar China selepas ia membantu negaranya dengan urusan-urusan perniagaan dan juga diplomasi ketika problem  1MDB meletus.

sila lihat video disini

sumber : dharian.com

close
==[ Close ]==