Ini Cerita Sebenar Yang Berlaku Di Kuil Seafield



Sebelum dari  kita melihat mengenai cerita yang  sebenar, yang berlaku diKuil Seafield , marilah kita lihat terlebih dahulu berita yang terkini mengenai isu Kuil Seafield .

4 lagi individu yang  telah di tangkap untuk memudahkan mengenai siasatan kedalam episod pada kekerasan dikuil Seafield Sri Maha Mariamman diUSJ 25 , Subang Jaya .

Ini akan membawa jumlah dari penangkapan pada 21 . Semuanya yang di tangkap merupakan lelaki tempatan .

Ketua dari Polis Selangor, yakni Datuk Mazlan Mansor mengatakan bahawa dua penangkapan yang baru - baru ini di buat berhampiran kuil awal pada pagi hari  ini .

"Kami juga merampas parang yg di temui didalam kenderaan yang kedua - dua suspek sedang didalam perjalanan .

" Dua lagi di tahan malam tadi & kesemua 21 akan di reman secara berperingkat mulai hari ini , " ujarnya pada hari ini.

pada satu kemaskini , Mazlan juga mengatakan 23 kenderaan telah di bakar setakat ini , termasuk juga 4 kereta & van dalam insiden yang terbaru di kuil.

" Kami juga menyiasat insiden itu diOne City Mall dimana tingkap rosak & dirusak oleh pihak yang tidak bertanggungjawab .

"  Selain dari  itu , siasatan juga termasuk kes seorang pegawai Jabatan Bomba & Penyelamat yang di serang ketika memadamkan kebakaran kenderaan dikuil itu , enjin kebakaran juga rosak , " Ujarnya.

Sekarang marilah kita tonton bersama video dibawah, untuk mengetahui cerita sebenar dan informasi yang lebih lengkap yang berlaku di Kuil Seafield.


close
==[ Close ]==