Farid Kamil Dedah 'BN Bagi RM5 Juta Untuk maafkan Najib' !



Yang Baru - baru ini netizen semuanya  terkejut  tentang pendedahan dari Farid Kamil yang  mengenai bekas dari kerajaan Barisan Nasional ( BN )

Menurut dari Farid Kamil ,  bekas dari kerajaan yakni  Barisan Nasional cuba tuk memberi sogokan yang sebanyak RM 5 jt padanya ,  dengan tujuan untuk maafkan bekas dari perdana menteri yakni yang bernama Datuk Seri Najib Razak & juta isterinya yakni yang bernama  Datin Sri Paduka Rosmah Mansor . Berhubungan terhadap  ini, Lokman Adam pun telah membuat laporan polis yang terhadap tuduhan pada  Farid Kamil .

Menurut dari Lokman , apabila Farid Kamil telah  di beri tawaran RM 5 jt , tapi Farid Kamil tak membuat laporan polis yang  terhadap rasuah yang juga di kenakan keatasnya & ini adalah satu kesalahan dibawah Seksyen 25 ( 1 ) &  ( 2 ) akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia ( SPRM )

Selain dari  itu, Lokmanpun juga rasau curiga terhadap dakwaan Farid Kamil &  rasa dakwaan tersebut adalah  satu penipuan yang di buat oleh Farid Kamil . Yang pelik sekali yakni mengapa Farid Kamil tak melaporkan kejadian ini pada pihak polis . Lokman juga harap pihak polis boleh untk  menyiasat dakwaan dari Farid Kamil & harap untuk mengetahui kejadian yang sebenar  .



sumber : dharian.com



close
==[ Close ]==