Dr Mahathir Akan Penuhi Janji



Meskipun kini di tanya berulangkali , dari Perdana Menteri, yakni yang bernama Tun Dr Mahathir Mohamad tetaplah konsisten terhadap jawapannya bahawa beliau tetap akan memegang jawatan Perdana Menteri hanya untuk tempoh 2 tahun sahaja.

Menurut ia , beliau nanti kemudian akan menyerahkan jawatan itu pada Presiden PKR, yakni adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim .

Tambah dari Ahli Parlimen Langkawi tersebut , beliau tetap akan memegang janjinya yaitu untuk meletakkan jawatan selepas dari 2 tahun .

“ Saya kata dah sy cuma 2 tahun sahaja ( menjadi Perdana Menteri ) . Tak tahulah kalau dia ( Anwar ) bagi izin , didalam 2 tahun setengah la kot. . .

“ Tapi saya sudah punya janji , bahawa saya pegang pada janji saya , ” Ujarnya pada pemberita .

Dan secara berseloroh , Mahathir turut untuk  mengatakan bahawa beliau merupakan satu - satunya di ktator yang yang juga meletakkan jawatan .

Jawatan dari Perdana Menteri juga melibatkan Mahathir hingga Anwar masih kerap untuk di bincangkan meskipun kedua - dua pemimpin itu telah mengeluarkan banyak kenyataan yang  sebelum ini .

Meski jawapan dari  mereka sentiasa konsisten tetapi masih wujud pihak yang  dengan sangsi dengan kenyataan mereka serta juga menimbulkan pelbagai  macam spekulasi .

Sumber : Sinarharian.com

close
==[ Close ]==