Gempar! Musa Aman Pecah Rahsia Dedah Nazri Aziz



Ada dari netizen mengatakan bahawa : " Bersih pakai ape tu ? Jus carrot ke ? Kah kah kah kah . . kau ingat ni zaman budak-budak main kawen-kawen ke main cukup pakai mulut jek . . bodoh punya menteri umno . . . iq dengan perbuataan sama jek dengan najib & zahid . . iq lobak masik  . . "  Anda dapat untuk scroll kebawah dan tonton videonya terus , tuk mengetahui informasi yang lebih lanjut & lengkap .

Bekas dari Ketua Menteri Sabah Tan Sri Musa Aman telah mendakwa bahawa, 35 dakwaan dari  rasuah terhadapnya yang sebenarnya “kes lama” yang juga telah di bersihkan yang sebelum ini

Musa , saat di temui selepas dari prosiding itu , mengatakan bahawa  menteri kemudian diJabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz, telah membuat juga  kenyataan bahawa tak ada kes terhadapnya .  " Saya akan melawan kes ini untuk membersihkan nama saya . Saya tak tahu mengapa kes - kes ini di besarkan sekarang selepas 10 hingga 14 tahun Ujarnya.

Musa di dakwa kelmarin dengan 35 pertuduhan rasuah yang melibatkan RM263 jt berhubung dengan kontrak konsesi balak diSabah .



sumber : dharian.com
close
==[ Close ]==