#TakutApaBossku



Bekas dari Perdana Menteri , yakni adalah Najib Razak hairan terhadap  apa yang telah di dakwanya sebagai obsesi Penasihat dari DAP , Lim Kit Siang kepada dirinya .
Menerusi dari satu hantaran di Fb , Najib telah mendakwa bahawa, Lim telah mengeluarkan kenyataan yang setiap hari untuk menyerang nya secara peribadi , meskipun beliau tak lagi menjadi perdana menteri ataupun juga presiden Umno serta juga BN .
Saya tak faham obsesi dari Lim Kit Siang terhadap saya , sehingga beliaupun  terpaksa mengeluarkan dari kenyataan setiap hari ,  untuk menyerang saya secara peribadi , meskipun saya tak lagimenjadi  Perdana Menteri ataupun  Presiden UMNO dan BN .
#TakutApaBossku , tulisnya .
Didalam hantaran tersebut , Najib jugalah  turut untuk   menganjing dari Ahli Parlimen Iskandar Puteri tersebut dengan melontarkan pertanyan-pertanyaan pada Lim sama ada beliau juga tak lagi berminat untuk mencari kebenaran yang berhubung dengan kematian yang beberapa individu yang juga di kaitkan dengan dirinya .
" Kit Siang tak mahu lagi untuk mencari kebenaran mengenai kematian Altantuya , Teoh Beng Hock , Kevin Morais serta juga Hussain Najadi yang ia pernah sering pula mengaitkan dengan saya yang sebelum ini ke ?
" Sudah lebih dari tiga bulan dahulu , pegawai saya pun telah membantu Kit Siang tuk mencari kebenaran dengan membuat laporan polis,  terhadap saya soal  kes - kes kematian tersebut . Kit Siang tak berminat lagi ke ?
Atau ia telah mengaku telah  memfitnah saya yang berulang - kali soal kes - kes ini selama bertahun tahun ? ujar dari  bekas perdana menteri tersebut .
sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==