Kenapa Najib Jadi Kaki Troll?



Bekas dari Perdana Menteri , yakni adalah Datuk Seri Najib Razak  kini kembali untuk bersaing dengan Pakatan Harapan ( PH )  selepas tiba dari  Cameron Highlands ,  untuk menunjukkan dari  sokongan pada calon BN

Di halaman facebooknya , ia menyiarkan pula gambar dengan penduduk setempat serta juga penyokong dengan garis garis , " ( Saya ) kini telah tiba di Cameron Highlands , saya pun datang kesini untuk membeli stroberi saja , jangan lah terlalu untuk  menekankan DAP .  "Beliau turut  pula mengulas alasan mengapa DAP Lim Kit Siang begitu terobsesi kepadanya

" Saya benar - benar tak memahami tehadap obsesinya kepada saya , meskipun yang sebenarnya saya bukan lagi menjadii perdana menteri ataupun juga presiden atau juga pengerusi daari BN .

" Adakah Kit Siang tak lagi untuk mahu mengetahui dari kebenaran soal  kematian dari  Altantuya , Teoh Beng Hock , Kevin Morais serta juga Hussain Najadi , yang ia sentiasa berhubung dengan saya ? " ujarnya didalam catatan di Facebook yang berasingan

Beliau pun juga di laporkan oleh Malay Mail , untuk cuba mencari " kaunter " yang tak wujud untuk dalam pembayaran balik dari petrol oleh saingannya , PH , yang di laporkan telah  memberi RM20 pada sukarelawan untuk membantu dikawasan Pahang

Najib di laporkan telah memberitahu pemberita bahawa ia datang ke-Cameron Highlands , untuk menyokong dari calon BN , yakni Ramli Mohd Noor

Beliau pun juga  memuji pesara Orang Asli yang  sebagai calon terbaik untuk kerusi tersebut .


sumber : dharian.com

close
==[ Close ]==