Pemukiman PKR Tiada Azmin



Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali tak hadir program pemukiman parti nya di Port Dickson , Negeri Sembilan meski pun di jadualkan akan menyampaikan ucapan pada malam ini .
Sumber yang berada di resort Lexis Hibiscus , Port Dickson , tempat dari program tersebut di adakan memaklumkan perkara tersebut  pada media Malaysiakini .
Azmin pun juga tak hadir pada majlis perasmian dari  pemukiman tersebut semalam yang di sempurnakan Pengerusi PH Dr Mahathir Mohamad .
Perkembangan tersebut berlaku meskilah  Anwar , yang merupakan ahli dari parlimen Port Dickson , di lihat dari cuba untuk meredakan pergeseran nya yang dengan timbalan nya tersebut melalui kenyataan pada petang tadi .
Didalam kenyataan sebagai presiden PKR tersebut , Anwar mengatakan bahawa parti nya mengambil maklum dari perkembangan siasatan polis serta juga penafian Azmin yang berhubung klip video seks tersebut .
Anwar pun juga berikrar bahawa tindakan tegas nantinya akan di ambil terhadap anggota dari  parti mereka yang sekiranya di dapati terlibat didalam isu klip video seks yang berkenaan .
Didalam kenyataan di Twitter pula pada saat program pemukiman PKR sedang berlangsung , Azmin pun mengulas dari  kenyataan Anwar dengan mengatakan : " Saya terbaca “ kenyataan penuh yang secara bertulis Presiden KEADILAN yang di keluarkan pada petang tadi . Beri saya sedikit masa ,  untuk memahami perkembangan baru ini . "
" Setelah meneliti dari  kenyataan penuh YB @anwaribrahim pada petang ini , saya mengambil maklum pendirian beliau yang menerima hasil siasatan yang di umumkan oleh Ketua Polis Negara dimana saya tak terlibat dalam video yang menjadi bahan fitnah .
" Saya jugalah mengambil maklum ketetapan bahawa tindakan tegas akan di ambil terhadap pimpinan serta juga anggota parti yang terlibat didalam sebaran video ini . Ini selari dengan ketegasan saya dari awal bahawa politik kotor dalaman parti mesti diperangi habis-habisan , " ujarnya .
sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==