Anwar Bersaralah dari Politik,



Di tengah - tengah pergeseran dalaman PKR yang di lihat semakin memuncak , seorang dari penasihat Mohamed Azmin Ali dengan tak berselindung menggesa Anwar Ibrahim agar bersara dari pada politik .
Khalid Jaafar pun menggunakan permainan dam ular , sebagai contoh .
Khalid,  yang pernah menjadi ketua dari pegawai Strategi serta juga Penyelidikan Pejabat Menteri Besar Selangor pada saat Azmin mengetuai pentadbiran di negeri tersebut , turut untuk membangkitkan kata dari  pepatah bahasa Inggeris : " Mereka yang tinggal didalam rumah kaca jangan melempar batu , pada orang lain " .
Beliau pun juga membandingkan keadaan dari politik semasa dengan permainan daun terup , serta juga mengatakan bahawa Anwar & " budak – budaknya " seperti menjadikan politik menjadi  satu perjudian .
Beliau pun merujuk kenyataan dari Shamsul - yang juga timbalan dari  menteri industri utama – Selasa yang lalu , yang menggesa pada  pemimpin politik yang di kaitkan dengan salah laku agar bercuti sementara untuk  menunggu siasatan dari polis .
Meski pun tak menyebut secara langsung , kenyataaan dari  Shamsul tersebut di percayai merujuk pada Azmin yang di kaitkan dengan video seks yang sejenis bersama bekas dari  ketua Pemuda PKR Santubong , Haziq Abdullah Abdul Aziz .
sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==