Anwar Bercemin Muka


Presiden PKR Anwar Ibrahim pun berjenaka mengatakan bahawa beliau pun telah melihat wajahnya dicermin yang pada hari ini , sebagai maklum balas pada kenyataan dari Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali pada semalam .
ujar Anwar , timbalan dari presiden PKR tersebut  mungkin sahaja menggesa nya agar " muhasabah " diri tanpa membaca dari kenyataan penuh beliau yang sebelum ini .
" Saya pun sudah tengok cermin pada  pagi tadi , " ujar dari MP Port Dickson yang bersambut tawa dirinya serta juga para pemberita dilobi parlimen pada hari ini .
Anwar pun juga menjelaskan beliau tak terkejut serta juga kecewa terhadap kenyataan menteri tersebut .
" Saya tidak rasa perlu untuk terkejut berkenaan hal tersebut tapi saya fikir beliau patut membaca teks penuh serta konteksnya .
" Barangkali perlu baca teks penuh serta tak melenting , tak merasa terganggu , " ujarnya lagi .
Meski bagaimanapun , pada saat di tanya sekiranya beliau ada bercakap dengan Azmin pada  baru - baru ini , Anwar pun menjawab : " Ya , saya ada menelefon ( Azmin )  . "
Yang terdahulu Anwar pun menggesa timbalan dari presiden PKR agar meletakkan jawatan dari pada kabinet apabila terbukti bahawa beliau terlibat didalam video seks yang kini didalam siasatan polis , manakala saat Azmin membidas presidennya serta juga memintanya untuk “ cermin pada diri sendiri “ .
“ Baca bibir saya . Bagitahu dia , dia mesti tengok ‘ siapa lelaki yang di dalam cermin itu  ’ , ” ujar dari  Azmin pada pemberita dilobi parlimen selepas dari  sidang pada petang semalam .
Di minta pemberita untuk mengulas lebih lanjut , menteri hal ehwal ekonomi menggesa Anwar untuk " muhasabah . "
" Cermin muka ia dulu , ” ujarnya yang sebelum berlalu pergi .
Bulan yang lalu , bekas dari ketua Pemuda PKR Santubong Haziq Abdullah Abdul Aziz pun telah mengakui bahawa dia merupakan  lelaki yang didalam video seks tersebut serta juga mengheret Azmin yang  sebagai teman lelakinya .
Azmin pun menafikan dakwaan tersebut  serta juga menganggapnya sebagai fitnah yang bertujuan memusnahkan kerjaya politik nya .
Malah , ujarnya , dia merupakan kerja dalaman parti tersebut 

sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==