Majlis Kesyukuran Azmin


Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali, nantinya akan mengadakan majlis doa kesyukuran di kediaman rasmi dari  Menteri Besar Selangor , Ahad ini .
Jemputan dari program tersebut  hadir beberapa hari,  selepas dari  Ketua Polis Negara Abdul Hamid Bador telah mendedahkan perkembangan dari siasatan yang berhubung kes video seks yang nantinya di kaitkan dengan Azmin .
Di jadualkan yang  bermula pada 7.00 petang , aturcara majlis termasuk lah solat hajat " buat kesejahteraan pada  seluruh pimpinan serta juga masyarakat agar di jauhkan dari bahana fitnah durjana " .
Menurut dari  seorang pembantu pada Menteri Besar Selangor , yang mengesahkan jemputan tersebut , program itupun di anjurkan oleh setiausaha politik Azmin , Hilman Idham .
" Seluruh pimpinan serta juga anggota , serta semua rakyat yang menolak fitnah di persilakan & di jemput hadir bersama , " ujar dari  jemputan itu .
Meski bagaimana pun , tak dapat untuk di sahkan apabila acara tersebut  di adakan sempena perkembangan dari siasatan polis yang berhubung dengan kes video seks yang di kaitkan dengan Azmin .
Khamis yang lalu , ketua dari polis negara pun mengesahkan ketulenan pada klip video seks yang di kaitkan dengan Azmin serta juga bekas ketua Pemuda PKR Santubong Haziq Abdullah Abdul Aziz .
Abdul Hamid meski bagaimana pun pula menambah bahawa hasil dari proses pengecaman wajah merpakan " negatif serta tak dapat mengaitkan pelaku didalam video tersebut yang dengan individu yang di maksudkan " .
Setakat dari  ini , polis pun  telah menahan lapan dari individu berhubung dengan sisatan video tersebut , termasuk Haziq seta juga pembantu politik Anwar , Farhash Wafa Salvador .
Haziq yang sebelum ini mendakwa klip video tersebut  di rakamkan di bilik hotel Azmin di Sandakan , Sabah , 2 bulan yang lalu .
Azmin , yang juga timbalan dari presiden PKR , menyifatkan video tersebut  sebagai cubaan jahat untuk merosak kan kerjaya politik nya .

sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==