Peguam Najib Dedahkan 'Swafoto Najib'



Peguam Najib Razak telah menafikan laporan dari  berita yang telah mendakwa bahawa anak guam nya merakamkan swafoto ,  menggunakan telefon bimbit dari kandang tertuduh , semasa dari perbicaraan kes penyelewengan dana SRC International di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, kemarin .
Beliau pun juga memaklumkan pada Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur , bahawa Najib bukan nya telah merakamkan gambar tapi menggunakan mod swafoto kamera , yang digunakan sebagai cermin .
Penjelasan tersebut  di buat selepas dari  Hakim Mohd Nazlan Mohd Ghazali mengarahkannya , memberi sebab yang berkenaan selepas dari perkara tersebut di bangkitkan oleh Timbalan Pendakwa Raya V Sithambaran .
Yang terdahulu , Sithambaran telah memaklumkan pada mahkamah , mengenai laporan berita,  bahawa Najib yang sedang berada dikandang pun tertuduh merakamkan swafoto semasa dari prosiding .
Shafee pun terus membantah serta juga  menjadikan seorang wartawan sebagai sasarannya .
" Ini telah melampaui batas , saya baru tanya Najib sama ada ia mengambil swafoto sendiri , ia kata ia tak lakukannya , tapi ia melihatnya sebagai cermin , " ujarnya .
 sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==