Najib Mengajar Penduduk Amalkan Rasuah?



Najib Razak pada  hari ini menempelak dari kenyataan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng yang telah menyoal sama ada bekas dari perdana menteri tersebut yang saat ini di bicarakan atas tuduhan pecah amanah serta juga salah guna kuasa-akan mengajar penduduk tempatan mengamalkan rasuah ?
Eh! Tidak . Saya bukan kesana untuk mengajar rasuah .
Saya kesana cuma nak bincang mengenai bagaimana untuk beli banglo jauh dibawah harga pasaran dari penjual yang ada kaitan perniagaan terhadap kerajaan negeri , ujarnya didalam satu hantaran di Facebook .
Bekas dari perdana menteri tersebut juga mengulas kes pertuduhan rasuah serta salah guna kuasa Lim yang juga merupakan menteri kewangan yang berhubung dengan pembelian banglo di Pulau Pinang yang di katakan dibawah harga pasaran .
Mengulas yang lebih  lanjut , Najib mengatakan bahawa , beliau pun akan ke Sandakan , untuk berbincang mengenai bagaimana kes rasuah yang sudah mula di bicara didalam mahkamah selama 3 minggu dengan 20 saksi yang telah memberi kenyataan boleh untuk di gugurkan begitu sahaja .
Mahkamah Tinggi Pulau Pinang yang pada September tahun lalu melepas serta juga membebaskan Lim susulan dari pihak pendakawaan yang telah  menerima representasi yang telah di kemukakan pihak pembelaan .
sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==