Mukhriz Tak Salam Sultan Johor



Tunku Mahkota Johor (TMJ) , Tunku Ismail Sultan Ibrahim pada hari ini pun  berkongsi video yang  memaparkan Menteri Besar Kedah Mukhriz Mahathir tak bersalaman dengan ayahanda nya , Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar .
Tunku Ismail berkongsi video di siarkan Twitter Friends of Johor , yang menghentam dari Mukhriz , anak dari Perdana Menteri, yakni adalah  Dr Mahathir Mohamad-yang  hubungan terhadap istana Johor di laporkan tegang yang sebelum ini .
Beza antara 2 lelaki , @HRHJohorII (Tunku Ismail) bersalam dengan Tun M tapi @MukhrizMahathir pun terlalu angkuh untuk bersalam dengan SOJ (Sultan Johor) di Istana Abu Bakar , ujar dati tweet Friends of Johor .
TMJ meskibagaimana pun tak mengulas kejadian tersebut secara langsung tapi hanyalah  meletakkan lambang isyarat tangan , seperti menyembah .
Didalam video 14 , saat yang di tonton hampir hingga 50,000 kali tersebut  (setakat dengan laporan di tulis ) , Mukhriz di lihat hanyalah menyembah sultan Johor tapi berlalu tanpa juga menghulurkan tangan nya untuk bersalaman dengan baginda .
sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==