Kerajaan PH Bersikap Munafik



Ada dari Netizen mengatakan bahawa : " Bukan mudah nak melaksakan Manifesto, Betul x? selagi segala kes tak selesai . Jika Tun diusia 93 thh boleh bangkit pertahankan Malaysia kenapa tak kita kekal terus beri kan Tun secebis semangat & menanti penuh kesabaran akan janji manifesto. . . . " Anda dapat untuk scroll kebawah tonton video terus agar tahu info-info yang lebih lanjut & lengkap .

Terdapat Sedikit info yang mengenai munafik ataupun hipokrasi : Munafik atau Hipokrasi merupakan perbuatan penampilan palsu / kebaikan palsu , sambil menyembunyikan watak ataupun kecenderungan yang sebenar , terutamanya yang berkenaan kepercayaan agama serta moral ; secara umum , kemunafikan mungkinlah melibatkan dissimulation , berpura pura , atau bahkan palsu . Hipokrasi merupakan amalan yang juga melibatkan diri didalam tingkah laku yang sama ataupun aktiviti seseorang dalam mengkritik yang lain . didalam psikologi moral , kegagalan dalam mengikuti aturan & prinsip moral yang di nyatakan sendiri .

Jenis penipuan hipokrit lain termasuk tuntutan pada pengetahuan yang kurang , tuntutan kepada konsistensi yg tak dapat di pertahankan , tuntutan kesetiaan yg tak di milikinya , menuntut identiti yang tak di miliki ", hal ini Menurut ahli falsafah politik British, yakni David Runciman,.


sila lihat video disini

sumber : dharian.com

close
==[ Close ]==