Jangan Terlalu Berlagak Dinegeri Johor



Sultan Johor yakni Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bertitah apabila ada seorang pemimpin atasan yang telah melatah terhadap kata - kata yang di keluarkan oleh anaknya Tunku 

Mahkota Johor , Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang baru - baru ini . Sultan Ibrahim pun mengatakan bahawa pemimpin tersebut dengan menggunakan egonya menyerang anaknya serta juga mendesak untuk permohonan maaf yang bertulis dari anaknya .

Individu dari tersebut janganlah berlagak sangat dengan pangkat tersebut . Ini di negeri Johor , titah merupakan Sultan Ibrahim didalam Perhimpunan Bangsa Johor diStadium Tertutup Pasir Gudang dekat Johor Bahru .

Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar bertitah lagi,  agar sebarang bentuk dari demonstrasi serta juga anasir yang negatif tak akan di benarkan dinegeri Johor kerana beliau di lihat menggugat dari ketenteraman penduduk .

Baginda bertitah , demonstrasi jalanan merupakan  budaya sesat serta juga tidak baik dan juga sekaligus menimbulkan kebencian dan  perpecahan didalam masyarakat.

sila lihat video https://youtu.be/ORjojQgYqkU


close
==[ Close ]==