Permaisuri Agong Ucap Takziah



Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah pun menzahirkan “ucapan takziah” pada keluarga seorang lelaki ,  yang di laporkan maut di dalam pergaduhan pada Sabtu di Lebuhraya Utara-Selatan , yang berhampiran susur Bandar Baru Bangi dekat Kuala Lumpur , susulan satu kemalangan .
" Al-Fatihah . . . takziah dari saya serta juga Tuanku ( Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah ) . . . sedih sangat ! , " titah dari Raja Permaisuri Agong , yang menerusi laman Twitter rasmi baginda .
Didalam insiden tersebut , Syed Muhammad Danial Syed Syakir , 29 , di laporkan maut selepas dari  di langgar sebuah kenderaan , yang di pandu lelaki lain ekoran  dari pergaduhan antara mereka yang di dahului dengan satu kemalangan yang kecil melibatkan pula kenderaan mereka .
Polis pun menahan sepasang suami isteri , yang bagi membantu siasatan kes yang di lakukan mengikut Seksyen 302 , Kanun Keseksaan . Kedua - dua mereka di reman 7 hari sehingga 17 Ogos ini .
sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==