Tak Banyak Masa Lagi



Dr Mahathir Mohamad mengatakan bahawa beliau perdana menteri yang tak memiliki banyak masa lagi,  dikeranakan mengambil kira usianya,  yang kini mencecah 93 tahun.
" Saya bertuah tuk hidup selama ini . Sebenarnya , saya tak patut hidup lagi untuk menyaksikan apa yang berlaku terhadap pengganti saya tapi saya bernasib baik kerana saya bukan sahaja tua tapi masih berupaya berfungsi .
" Tapi saya sedar, saya sangatlah tua serta juga tak lama lagi saya akan kehilangan kudrat & saya nanti akan mati .
"  saya tergesa – gesa . Orang lain yang mungkin sahaja mengambil perkara dengan mudah , tapi saya hendak cepat , kerana saya sedar bahawa saya sudah tak ada banyak masa lagi, untuk melakukan apa yang sepatut nya di buat dinegara ini , " ujar beliau .
Mahathir juga maklum, beliau hanya perdana menteri sementara serta uga menegaskan bahawa beliau pun bersedia untuk  melepaskan jawatan apa bila tiba pada masanya .
Sumber : malaysiakini.com
close
==[ Close ]==