Najib Tak Terlibat, Ini Boleh Buktikan




Muhammad Shafee Abdullah , yang mengetuai dari pasukan peguam bela Najib Razak pada hari ini mengatakan bahawa transkrip perbualan antara dari Low Taek Jho serta juga Ambank yang  mungkin sahaja akan menunjukkan ahli dari perniagaan tersebut  telah memperdaya dari  Ambank yang berkenaan dengan transaksi melibatkan Najib Razak .
Beliau mengatakan bahawa transkrip tersebut  penting , kerana ia dapat menunjukkan transaksi itu di lakukan dibank , tanpa penglibatan Najib .
Yang semalam , Muhammad Shafee mengatakan bahawa peguam bela Najib memerlukan bahan bukti yang membabitkan komunikasi diantara pegawai yang  perhubungan Ambank , Yu & Jho Low , untuk membuktikan bekas dari  perdana menteri tak tahu - menahu mengenai yang berkenaan kesalahan yang di dakwa keatasnya .
Mengulas lebih lanjut , Shafee mengatakan bahawa pihaknya nantinya akan mendapatkan transkrip komunikasi diantara pegawai Ambank Joanna Yu & ahli perniagaan yang jadi buruan dari polis , Jho Low .
Beliau mengatakan bahawa hal tersebut  merupakan perkara yang menjadi keutamaan dari mereka untuk perbicaraan pada kali ini .
Yang semalam seorang lagi dari peguam yang mewakili Najib , Harvinderjit Singh , mengatakan bahawa pasukan pembelaan memerlukan e-mel & telefon Blackberry yang mungkin mengandungi perbualan diantaranya yang  berkenan dengan Jho Low dan juga individu lain yang juga berkaitan .
 sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==