Kekecohan Penyokong Najib



Seorang dari penyokong bekas dari perdana menteri , yakni Najib Razak untuk membuat kecoh dihadapan bilik bicara Mahkamah Tinggi Jenayah diKuala Lumpur selepas tak di benarkan masuk, bagi mengikuti prosiding pada hari pertama bagi kes penyelewengan dana SRC International Sdn Bhd .
Penyokong tersebut  merupakan bekas dari anggota Parlimen Padang Serai N Gobalakrishnan , yang jelas marah yang kemudian di tenangkan oleh anggota polis yang bertugas serta juga penyokong yang lain .
Gobalakrishnan , yang tak berpuas hati terhadap arahan dari pada pihak mahkamah tersebut pun mengatakan bahawa  didalam nada yang kuat , bahawa mahkamah itu merupakan  mahkamah rimba serta juga bukan nya mahkamah rakyat kerana tak membenarkan melalui  penyokong masuk mengikuti prosiding yang berkenaan .
Selepas di tenangkan , beliau pun  berundur serta juga meninggalkan ruang legar dihadapan bilik bicara .
Pada hari ini adalah hari pertama perbicaraan Najib , 66 , yang di dakwa atas 3 pertuduhanyang pecah amanah serta juga 1 pertuduhan salah guna kuasa yang membabitkan dana SRC International berjumlah hingga RM42 juta .
sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==