Ternyata, ini sebab kekecohan penyokong Najib



Bekas dari  perdana menteri, yakni adalah Najib Razak menyifatkan tindakan dari pelajar yang telah  mengadakan bantahan yang berhampiran tempatnya dan mengadakan program di Kuala Lumpur pada hari ini , sebagai provokasi terancang .
" Semasa saya bersembang santai dekat Universiti Malaya ( UM ) tadi , terdapat 6 orang yang membuat provokasi terancang , dengan menggunakan propaganda PH lama ' Mana RM2.6b ' .
" Bahaya sangat ke , saya berucap ? " ujarnya didalam kenyataan di Facebook .
Najib juga lah turut untuk menyatakan rasa kesal terhadap pergaduhan yang telah berlaku serta juga memaklumkan bahawa laporan polis yang telah di buat oleh pihak penganjur .
Najib ‘pun juga mengatakan bahawa dengan demikian , sebagai merujuk kepada pergaduhan yang juga  melibatkan penyokongnya , serta pelajar UM  yang juga berhampiran Restoran Amjal , tempat bekas dari  pengerusi BN tersebut mengadakan program yang santai pada hari ini .
Kekecohan di hadapan Restoran Amjal tersebut  berlaku selepas dari sekumpulan pelajar yang turut terdiri , dari Presiden Persatuan Belia Baru Universiti Malaya ( Umany ) , Wong Yan Ke berhimpun diseberang jalan .
Susulan tersebut, penyokong dari Najib yang  menghampiri kumpulan dari pelajar yang berkenaan serta juga berlaku pada pergelutan .
Pada saat  di temui selepas dari program tersebut , Najib pun mengingatkan agar kumpulan dari  pelajar untuk berkenaan mengamalkan " prinsip keterbukaan " .

close
==[ Close ]==