Troll Najib Ini Buat Kejut



Bekas dari  perdana menteri juga  meneruskan lagi pendekatan didalam mengeluarkan kenyataan nya di Facebook nya yang juga memberikannya gelaran Raja Troll .
Didalam troll yang terbarunya pada hari ini , Najib puun bertanya kepada jabatan kerajaan apa yang perlu untuk  di rujuknya bagi mendapatkan kebenaran dalam  berswafoto ( selfie ) .
" Semalam saya cari apam balik di Pasar Malam Kuah .
" Siapa tahu kaunter & jabatan mana yang saya boleh untuk  pohon permit selfie ? " ujarnya .
Kenyataan dari Najib itu juga di sertakan dengan  gambar yang di percayai di ambil pada saat kunjungannya dipasar malam di Langkawi .
Najib juga di percayai merujuk pada tindakan dari pihak yang telah membuat laporan polis terhadapnya , berhubung dari programnya dipulau peranginan yang berkenaan .
Lima laporan polis yang berkenaan di buat oleh ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia atau Bersatu.
Yang terdahulu , pemimpin Bersatu yang juga Timbalan Menteri Komunikasi & Multimedia (KKMM) yakni adalah Eddin Syazlee Shith mengatakan bahawa laporan polis yang berkenaan di buat " menjaga ketenteraman awam "  pulau peranginan berkenaan .
Ketua Bersatu Negeri Sembilan Rais Yatim mengatakan bahawa tak ada keperluan untuk laporan polis terhadap Najib , yang hanya  " sekadar jalan - jalan di Langkawi & lepak dengan kenalan " .
Gelaran dari Raja Troll yang di berikan Najib susulan pendekatan yang sindiran serta juga sinis seumpamanya didalam membuat kenyataan dalam  mengkritik ataupun membalas kritikan yang seteru politiknya , terutama pemimpin Pakatan Harapan .
sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==