Permintaan Azmin untuk Haziq



Timbalan dari Presiden PKR Azmin Ali kini  mendedahkan , bahawa beliau pun  pernah mencadangkan Haziq Abdullah Abdul Aziz di pecat dari pada parti , kerana berkempen guna untuk calon BN pada pilihan raya umum yang lalu .
Menjawab mengenai soalan mengapa ia tak di pecat pada saat itu , Azmin mengatakan bahawa : " Saya tak boleh untuk tak bersetuju dengan kamu . "
Diasak , Azmin , yang kian bercakap pada wartawan di Putrajaya pada  petang hari  ini ,  mengatakan bahawa pemecatan Haziq merupakan langkah yang logic .
Di tanya apabila ia ada untuk membangkitkan perkara ini,  dengan pemimpin yang lain pada masalalu , Azmin mengatakan bahawa : " Ya . Tapi apa yang boleh untuk saya katakan ?  "
Menteri tersebut jugalah mengatakan bahawa beliau tak tahu bagaimana Haziq berjaya mengelakkan tindakan keatasnya selepas dari  membuat pengakuan yang terbuka mengenai skandal seks yang sejenis , yang turut mengaitkan pula Azmin .
Sebelum dari ini , Presiden PKR , yakni adalah  Anwar Ibrahim mengatakan  parti tersebut nantinya  akan menunggu hasil dari siasatan polis yang  sebelum untuk memutuskan nasib dari Haziq .
Meskibagaimana pun , biro dari politik PKR , yang bermesyuarat se malam , memutuskan bahawa mengeluarkan surat tunjuk sebab keatas Haziq .
Sumber : malaysiakini.com

close
==[ Close ]==